amanda-skrittsväng

Idag for jag ut och skrittade på Pikkan, är kallt ute så red barbacka med vintertäcket och hade på mig massa kläder själv men frös som bara den. Var ute i drygt en timme och tror hon tyckte det var härligt att bara komma ut och gå.

Jag är rätt dålig med att bara vara ute och skritta, det är så bra träning så skulle egentligen vilja göra det minst 1 gång i veckan, men nu under vintern är det lite svårt. Under sommaren går det bättre och då är jag också ute och skrittar betydligt oftare, nackdelen då är ifall det är mycket broms, flugor och sånt.
Hur ofta är ni bara ute och skrittar?


Kommentarer
Postat av: rebecca

Är också dålig på det, det är ju så mycket roligare att trava och galoppera också! Men det blir väl 2 3 gånger i månaden iaf..

2012-01-29 @ 14:19:56
Postat av: Anonym

Typ 1 gång i månaden, är inte bra på det xD

2012-01-29 @ 20:26:26
Postat av: Maja

Skrittar nästan aldrig ;)

2012-01-30 @ 10:11:17
Postat av: Emma

Jag skrittar minst 1 gång i veckan, mellan 1-3 dagar i veckan skrittar jag mina ponnyer :) Dom tycker det är väldigt skönt att få vara ute och sträcka på sig och ofta efter en träning med då dom kan ha lite träningsvärk oså :) Brukar ibland vara ute och endast skritta i massa backar, väldigt bra för att bygga upp bakmusklerna! :)

2012-01-30 @ 20:55:14
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0