amanda-svar på kommentarer

S om amanda-bilder från förra året:

Jätte söt! Men inget täcke ? : o

SV:
Nej inte just då bilderna togs, men det var bara medans jag fotade henne, alltid annars har hon självklart täcke på sig :)



M om amanda-bilder från förra året:
Åh så fina bilder! Var kommer grimman från? :)
SV: Tack! Grimman köpte jag i Piteå för ca två år sedan. Minns inte vad butiken hette med det var iallafall en djuraffär där dom både hade häst och hundsaker.


Sara :) ([email protected]) om amanda-kvällshoppning:
Vad har du för avstånd mellan allt? :)
Tacksam för svar!
SV: Mellan det första där jag har ett galoppsprång så har jag 6,50. Sedan mellan nästa där det är 3 galoppsprån har jag 13 meter, det var bra avsånd när hindret låg på 90-1m, men när vi höjde upp till 110 blev det lite för trångt och skulle haft flytta ut det en bit. :)


signe om amanda-snö:
hur är det Gia nu? det var ganska länge sen man fick en uppdatering om henne. Jättefin blogg !!
SV: Jag har tänkt skriva ett inlägg om henne under dagen då jag fått ganska många frågor om henne, så du får hålla utkik :) Tack!



isa om amanda-tävlingsterminen 2012:
Var bor ni någonstans, asso förutom "i norr", för en del ställen ligger ganska långt ifrån varandra.
SV: Vi bor i skellefteå, mitt mellan Umeå och Luleå.


julia om amanda-årsresumé 2011:
Hej! Jag har en häst som jag rider, och när jag brukar rida ut själv försöker han alltid att vända. Då brukar han vägra gå, backa ut i vägen och då kommer det ju såklart bilar. Vad ska jag göra? Snälla ge lite tips! :)
SV: Låter precis som min gammla ponny! Kan skriva ett inlägg om det senare också! :)

Kommentarer
Postat av: emilia

ni har en grymt bra blogg! ni har alltid så super fina bilder! men tycker ni borde blogga mer om typ outfits, tävlingar och sånt, hihi :)

2012-01-03 @ 14:09:06
URL: http://ridfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0