angelina-barbacka

Blev barbacka ridning idag. Herregud så fin ponnyn va. Sjukt avslappnad och var väldigt lyhörd och följsam. Är så grymt nöjd överdagens lilla pass som bara blev 30 min.
Efter ridpasset så gick jag in och duchade sen for jag å mamma å syrran till stan och shoppade lite. Fick med mig ett hårband som är fodrat och så la jag av en vinter jacka som jag ska köpa i morgon då mamma har satt in pengar.
Sen beställde ja hem ett nytt bett från Kusen o Co. Så förhoppnings vis kommer nästa vecka.
Nu ska jag sova har percis sett en film med familjen. Blev jägarna 2 :)
Gammal bild från 2010

Kommentarer
Postat av: Kajza

Så fin hon är! <3 Kommer ni upp till Boden å tävlar nå iår då??

2012-01-19 @ 23:10:12
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: M

vad köpte du för bett? :)

2012-01-20 @ 16:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0