angelina-nytt år nya mål

Målen med Vanillin år 2012.
*Hoppningen
Ska fortsätta tävla henne på LA höljd och försöka bli placerad. Ska träna mer serier och kombinationer och markarbeta mycket mer. Ska stärka hennes bakben mycket mer!
*Dressyren
Ska nog tävla lite dressyr på dom närmsta klubbarna. Ska fortsätta tävla LA dressyr. Måste träna mer på korekta skäkelvikningar och förvänd galopp. Stärka hennes högersida mer och fortsätta jobba med att bli lång och låg.
*Övrigt
Ska fortsätta som Vanligt att tävla i sommar. Förra sommmaren var hon ju inte helt ok. Så har inte tävlat så mycket året 2011. Men det ska de bli ändringar på nu. I år så sattsar jag gärnet! Ska fortsätta att träna för Andreas Hesse. Sen får vi se om jag ska träna för endel andra tränare jag är sugen att träna för :)
Ska också fortsätta med trickträningen. Inga speciella mål med det.
Kan ju hända att mina mål ändras under det kommande året. Men just nu ser det ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0