amanda-blir så lycklig

Blir så lycklig av att se Gia just nu. Hon har blivit så possitiv, glad och busig mot förut, tidigare märkte man av att hon hade ont, när de andra hästarna sprang och busade i hagen så höll sig Gia undan, gick därifrån och ville inte vara med. Nu är det helt annars, nu springer hon i hagen, bockar och slänger med huvudet och det är ofta hon som försöker dra igång de andra hästarna. Och det gör mig så glad av att se henne, för jag ser hur glad hon är.
 
Det känns som om vi är på rätt väg, det syns inte av att hon har ont så jag hoppas att vi snart ska kunna börja rida henne lite smått igen efter hon nu vilat i drygt ett år. Vi ska först kolla upp henne och se eventuella förändringar efter den långa vilan.
 
Men jag hoppas och vill verkligen att hon ska kunna bli ridbar igen, och det känns som om det ska gå!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhh vill ha bilder på er igen!

2012-07-10 @ 22:56:01
Postat av: Victora

vad är det egentligen som har hänt med henne?

2012-07-11 @ 05:50:42
URL: http://zeppelin.blogg.se
Postat av: Anonym

Vet du då du ska börja rida henne?

2012-07-15 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0