angelina-tjuu

Hejsan hejsan!
har inte uppdaterat nåbra :) men nu känner jag mig taggad igen :D!
 
Har börjat rida 2 andra hästar, Zaretsa och Rebell. Dom ägs av Alexandra :)
 
Zaretsa är ett sto född 2004. Hon är drygt 170 cm. Hon är tävlad upp till 120 (tror jag) men Alex satsar på att hoppa kring 130-140 med henne. Hon är på godväg och ''Ester'' som hon kallas är grymt duktig. Hon är en mycket känslig dam men riktigt snäll. Och hon älskar att busa å bocka efter hinder :D
 
Rebell är en valack född 2007 är en stor kille på hela 183 cm i manken ;) Men känns absolut inte lika stor att sitta på. Rebell är hoppad bana upp till 110. Men hoppas kunna tävla 120 innan sommarens slut. Han har väldigt lätt försig med tanke på hans stora kropp! Han är väldigt snäll och lugn :)!
 
Zaretsa ''Ester''
 
Rebell ''bell i bull'' 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej nu har jag frågestund på bloggen, så kika gärna in och ställ ngr frågor! :)
http://idamarkestig.blogg.se

2012-07-10 @ 21:38:35
URL: http://idamarkestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0