amanda-dressyrpass

AAAAAAAA så fin Pedro var idag, helt otroligt :')
Red honom hemma på min egen ridbana ett rätt ordentligt pass och han var fin från hela första början till slut! Inte tränat dressyr på cirka två veckor ändå så känndes han finare än vanligt! Red igång honom lång och låg med övergångar, plockade sedan upp honom och red 10-metersvolter i varje hörn och efter långsidorna flyttade jag honom i skänkelvikning. Jobbade sedan med galopparbetetet, blev mest på 20 metersvolten och en hel del övergångar mellan trav och galopp, ställde även innåt och utåt och kännde så han var med mig. Fick sedan en liten skrittpaus innan jag red igenom LA:1, sist jag tävlade den red jag ju tråkigt nog fel men det ska jag försöka att inte göra på söndag! ;)


Kommentarer
Postat av: Nanny

shit va fin bild! :)

2012-06-16 @ 20:21:44
URL: http://Hallonhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0