amanda-just nu

Trött ponny, ligger och vilar stormagen :D
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Älskar eran blogg, följer på bdb också. Vill ni göra länkbyte? Eller bloglovin? :)

2012-06-26 @ 13:30:49
URL: http://ryttareochhast.blogg.se
Postat av: josefine

så söt :D

2012-06-26 @ 23:11:41
URL: http://allroundteamet.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda får jag ställa en fråga?
Jag undrar kan man ha en gpa hjälm som du och rida dressyr i den? Tänkte försöka få tag i en men vill veta om det ser konstigt ut eller om man typ inte får eller så.

2012-06-28 @ 11:48:50
Postat av: Anonym

Amanda får jag ställa en fråga?
Jag undrar om man har en såndär gpa hjälm som du har, kan man rida dressyr i den? Får man inte eller blir det konstigt? Du kan gärna lägga in en bild då du gör det. :)

Svar: Klart man kan rida dressyr i den, men de flesta anser väll GPA som en dressyrhjälm. Men själv tycker jag man både kan ha den till dressyr och hoppning :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-06-28 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0