amanda-ridhuset

Var som sagt på ridhuset och mockade till ridskolehästarna, efter det red jag Pedro på utebanan. Han känndes väldigt fin även idag, red även igenom både LB:1 & LA:1 utan felridning, vad jag hoppas;)
Efter fick han en dusch och även lite fixad man, klippte och ryckte den lite så det blir enklare att knoppa.

Ikväll åkte jag och Angelina tillbak till ridhuset och tog in några ponnyer som ska sova inne för natten. Åkte sedan hem och tog in Pedro och borstade upp honom och även knoppade manen, packade lite grejjer sedan hamnade jag här och ska alldeles strax sova eftersom det blir rätt tidigt imorgon!

Önska mig lycka till :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2012-06-17 @ 06:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0