angelina-regn

Nu är jag hemma från  Hampus så nu ska jag fara ut och rida i det hemska och tråkiga regn vädret. Kände absolut ingen tagga alls på detta men det blir nog ganska kul ändå för Vanillin är ju världens bästa ponny. Förresten så har mina ponnyer fårr börja sova ute. Eller bara då det är bra väder såklart. Sov hos hampus i natt så vetinte om dom fick sova inne eller ute i natt men det återstår att se nu när jag går ut i stallet. Äre mockat sov dom ute, äre inte det så fick dom sova inne :D
Ska skynda mig ut nu innan det börjar regna mera! Mer uppdatering när jag kommer in :D

Kommentarer
Postat av: allibrall

finfin blogg! Allt bra? ♥ Längtar du till sommaren!? Det gör jag! Får sommarlov på fredag har du fått sommarlov om du nu går i skolan ? ♥

Kramis! ♥

2012-06-10 @ 19:43:57
URL: http://allibrall.blogg.se/
Postat av: amanda

mem hahah, söt vannis! :D

2012-06-10 @ 21:49:36
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahahahahahaha bilden, så söööt!

2012-06-13 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0