amanda-dressyr

Kvällen bestod av dressyr på ridhuset. Jag och Pikkan tränade främst på det vi tränade på när jag red för Carre, känndes riktigt bra även idag och märker att hon kom ihåg vad hon skulle göra. När det satt bra gjorde vi även några förvända galopper i båda varven, vänster förvänd som brukar vara det svårare för henne gick faktiskt bättre än det högra idag, konstigt nog. Men så kan det väll vara ibland.

Sov avslutning så släppte jag Pikkan lös i ridhuset så hon fick springa och busa av sig och ojoj vad hon busade på, massor av skutt och hopp, tror det uppskattades :D Synd att jag inte hade med filmkameran så ni kunde fått se film när hon busade, ska tänka på det nästa gång.

Måste även komma ihåg att tacka min mamma som ställer upp och kör mig, även om ridhuset inte är ledigt för än halv 10 på kvällen ställer hon upp, tack♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0