amanda-planering fram till tävlingen

Har haft prov i veckan och varit med min pojkvän igår så därför inte hunnit uppdatera bloggen, ber om ursäkt för det :$
Har planerat veckan fram till tävlingen så tänkte berätta hur jag ska göra. I måndags var vi ju in och hoppade på ridhuset vilket gick jättebra. I tisdags känndes hon ganska trött så jag red i ungifär 20 minuter på banan lite lätt i alla gångarter. Igår var det hoppspecialen, men hoppade i måndags så ville inte hoppa igen så då fick hon vila och jag var med pojken. Idag blir det ett lite hårdare dressyrpass på ridbanan, ska känna igenom henne ordentligt och imorgon ska vi ut en sväng och ta det lugnt efter vägen bara, kanske också åker in och duschar henne på ridhuset, skulle behövas en dusch för henne så hon inte ser så skabbig ut ;)


Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & designare

älskar headern! :D

2012-03-01 @ 10:29:44
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0