angelina-rymling

Vanillin hade tydligen vart lös idag. Jag är hos min pojkvän idag så idag har hon haft vilodag. Men det blev det tydligen inte för henne endå;) 
Mamma och pappa for ut och letade Vannis och lilla Hamilton. När dom for med bilen från gården så mötte dom upp dom. Vannis och Hammi var redan på väg hem. Dom skrittade påväg hem när mamma ledde hem dom igen. HAHAH störda ponny. Detta har aldrig hänt förrut! Har haft Vanillin i 3 år och nu är det första gången.
Jaja det ska alltid vara den första ;)!
Imorgon ska jag följa min pojkväns familj till Malå och åka slalomskidor! Kommer bli skit kul!
Igår släppte jag henne i padocken och tränade lite trick. Det uppskatades väl!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så fin hon är!

2012-03-07 @ 08:46:25
Postat av: Sofia

Dom var och hälsade på hos oss :) Hon och Nisse har blivit homies haha ;)

2012-03-07 @ 19:01:09
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Emelie

Angelina, kan du mäta vad långa ben du har? :)

Lite för skojjs skull för du och jag är lika långa och ja...

Älskar er blogg synd att du ska säljs vanillin

Andra kanske tycker att du är för lång på henne men det är du absolut INTE! :)<3

2012-03-08 @ 13:15:58
URL: http://teamtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0