amanda-3 dagar kvar

Är endast 3 dagar kvar till meetinget i Vännäs. Pikkan har vilat både i måndags och tisdags efter tävlingen i söndags då jag verkligen inte haft tid. Jag har jättemycket i skolan just nu, massa prov som ska göras så hinner inte riktigt med mitt fritidsliv. Är iallafall hoppträning ikväll, har inte alls hoppat mycket den senaste tiden men får hoppas Pikkan sköter sig snyggt i helgen ändå. Hoppade ju för Erik för två veckor sedan då vi hoppade bana på ca 100-110cm, var senast jag hoppade ordentligt, men nog kommer hon ihåg hur man hoppar nog ;)

Klasserna jag ska hoppa i helgen är LC och LB första dagen, LC i avd A och LB är i avd B (ungponny). Andra dagen, alltså söndag så kommer jag debutera LB+5 avd B! Känns spännande, endast 5cm ifrån LA!!

Är dessutom första utetävlingen för i år, senast jag tävlade ute var i September 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0