amanda-förhoppningar

Mina förhoppningar inför morgondagen är att slå mina egna tidigare %, jag försöker oftast tänka på att tävla mot mig själv och förbättra procenten. Pikkan har tidigare gått LB:1 på 65% och LA:1 på drygt 61%, så skulle vara kul om vi lyckades förbättra det. Jag och Pedro får ofta ganska lika procent på våra starter, LB:1 brukar oftast ligga mellan 64-68% och LA har vi faktiskt bara hunnit starta en ända gång på 64%, men skulle även vara kul att förbättra det.

Men det gäller också att vädret är på vår sida. Ifall det snöar och blåser är det verkligen ingen hit för Pedro då han knappt går att rida då, men vi hår hålla tummarna på det bästa med både vädret och hästarna, och dessutom mig själv ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

det kommer gå sjukt bra, vi får hoppas att vädret är bra! :D

2012-05-05 @ 17:15:16
Postat av: Lotta

Vilken klassnivå kan man vinna täcken på? :)

2012-05-05 @ 17:28:09
URL: http://misslotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror det kommer gå bra för er :D jättefina bilder

2012-05-05 @ 17:46:12
Postat av: matilda

fina ni är!

2012-05-05 @ 20:08:38
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0