amanda-gårkvällen

Igår spenderade jag min kväll på ridhuset, först var det hoppträning med Pikkan. Vi hoppade ute trots regn och blåst, så inget favoritväder tyckte varken jag eller Pikkan men tyckte hon skötte sig fint ändå. Hoppade såkallade "huset" som Angelina redan skrivit. Avslutade med att hoppa banan på 90 cm, lite hakigt och fick inget jättebra flyt men känndes helt okej med tanke på vädret. Pikkan bjöd även på ett jättesprång över muren haha;)

Efter åt vi tjejer tårta efter en avflygning gången innan, är ju bara ett ordspråk att man ska bjuda på tårta om någon trillar av men vi gör det också. Lika gott och trevligt varje gång! Efter lite tåra så gick jag, Angelina och Jennifer ut och räknade hindermaterial, bommar, stöd, infångare och lådor som banbyggaren ska ha till vår lokala tävling i maj!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska ni tävla något i Umeå i sommar?

Om ja, vilka datum och vars? :)

Skulle vara superkul att se er tävla :D

2012-05-10 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0