amanda-hemma från häst-tävlingen

Har varit och kikat lite på dagens dressyrtävling för häst, dock höll jag min mestadels inomhus pga det underbart härliga vädret. Nej fy vad det snöade/blåste och var kallt, inte alls kul och fick inte heller något sug till att tävla imorgon då det bara var slask överallt. Men verkar faktiskt som om det ska vara upphåll och dessutom lite sol imorgon? Man kan ju hoppas iallafall :)

Jag ska strax ut i stallet, mocka och sedan ge hästarna lite hö. Sen ska det packas lite inför tävlingen imorgono, men är inte så mycket som behöver med då det är dressyr och dessutom på hemmaklubben, så inte långt hemifrån:)

Ikväll ska jag även in till ridhuset och rida igenom ponnyerna lite, måste kolla igenom programmen också. Sen ska de även duschas och ikväll eller imorgonbitti ska de hinna knoppas, beror lite på hur mycket tid jag har över ikväll.

Har inte riktigt bestämmt ifall jag ska ha min blå eller svarta kavaj imorgon, men lutar faktiskt mer mot den blå, tycker den är så fin, älskar kortare kavajer :')


Kommentarer
Postat av: Amanda

Den blåa var ju jätte fin!

2012-05-05 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0