amanda-tömkörning

Igår afton/kväll efter tävlingen gick jag ut i stallet och gjorde iordning Pedro för lite tömkörning. Jobbade honom mestadels på volt med mycket trav och galoppövergångar och han skötte sig riktigt fint. Hade önskat att han sänkte sig en aning till och kom upp med ryggen lite till, men annars gick det bra :)

Idag är jag hemma från skolan, är trött efter lite sömn i Vännäs och huvudet värker. Har även lite plugg jag måste ta tag i, men känner att jag inte orkar. Ute regnar det och blåser, blir inte bättre av det!! Nej, nu måste jag plugga, bara några få veckor kvar av skolan. Dessutom åker vi till Cypern den 3 juni!!

Dessa bilder från dressyrtävlingen har jag inte heller tagit tag i, har även filmer att visa! Det kommer väll upp såsmåning om.


Kommentarer
Postat av: adelina

snyggpedro ♥

2012-05-14 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0