amanda-träningstävling

Idag var det då träningstävling på hemmaplan i regnväder, har gått rund dygnsur stor del av dagen ;)

Pedro: Fick gå en 70cm bana, han tyckte det var skitkul att få hoppa lite och visa upp sig, vi nollade både grundomgången och även omhoppningen vilket ledde oss till seger, vi vann alltså den klassen!

Peek-A-Boo: Hoppade jag 1 meter (LB) Hon stannade en gång på kombinationen!?!?!? Vilket är jätteolikt henne eftersom hon nästan aldrig stannar, men min tränare + några till sa att jag slutade rida och lät henne gå på för mycket. Resten av banan hoppade hon superbra vilket känndes skönt iallafall. Den här klassen vann vi faktiskt också eftersom det inte var någon felfri på 1 meter!

Så två vinster med mig hem idag :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis! :)

2012-05-17 @ 17:06:37
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0