angelina-att hinna

Har 2 prov i veckan som jag ska plugga till så vetinte när jag kommer hinna att lägga in bilder från tävlingen. Sen så har jag ju fullt upp med förberedelser inför helgen meeting i vännes. Hoppas mina saker jag beställde från hökks hinner komma innnan meetinget. Vill verkligen ha nya benskydd och det nya lite mer sportiga tränset.

Igår vilade Vanillin. Och igår fick jag en Iphone 4 i försenad pressent :D! Åh vad glad jag belv!

Idag ska jag försöka ta mig till ridhuset och hoppa ute lite grann för att träna inför trävlingen i helgen. Ska troligtvis ha ridskole ponny i morgon på hoppspecialen om jag hoppar idag.

Känner att jag är riktigt glad idag :D!


Kommentarer
Postat av: frida

super snygg bild!

2012-05-08 @ 16:23:07
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0