angelina-tävlingsresultat

LÖRDAG:

LB Hoppade bra men stannade på kombinationen. Allt var mitt fel.. stakars ponny plutt<3
Fick 6 fel var av 2 tidsfel och ett stopp. Vanillin var också ganska pigg och var lite svår att styra ordentligt.

LA Fattade inte vad som hände med mig men jag vart så satans nervös.. Sen tyckte jag hindrerna såg ut att vara hur höga som helst! Jag brukar inte kollla speciellt mycket på höjderna men asså shit..
Hästen hoppade men jag var inte med en sekund..:( Men iaf så var det 2 kombinationer och vi klarade den första kombinationen. Men sen kom den andra kombinationen och då var det en maxar oxer in och räcke ut.. Så jag fegade till som satan och typ drog tillbaka henne. Och antagligen så stasnnade hon då med.
Slutatde med 7 fel var av 3 tids fel. Ponnyn hoppade hur bra som helst och hon ville men inte jag..:/

SÖNDAG:

LA
Sjukt galet fin på framhoppningen!
Inne på banan så betsämmde jag mig så jävla mycket att jag skulle sluta fega så mycket och rida istället. vi rev 2an men det var många som rev den.. Men resten av banan var så jävla underbar! Kännslan och takten och ja allt  var så hinmla bra!
Slutatde med 4 fel i grunden.

Problemet med mig i helgen var att jag var så jäkla nervös.. jag tänkte alldeles för mycket då jag red och blev orolig och så tänkte jag på hur det kunde gå osv.. Men jag ska verkligen skärpa mig nu! Vanillin kan mer än jag tror och jag måste verkligen lita på henne.

Det är ju fortfarande början på året så har ju mycket tid på mig att få oss genom våran banor och kombinationer :)! Och det värsta är att Vanillin tvekar inte på kombinationerna utan det är bara JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0