Amanda - Uppdatering

Vet att bloggen är helt död just nu, vi ska se om vi kan få en ny design och efter det så ska den startas upp på nytt igen vilket jag ser framemot då jag verkligen längtar att blogga igen, tror att en paus gjort det mycket bättre.
 
Som ni vet så har ju Pikkan gjort sig illa, med besök av både min tränare, hovslagare och många besök av veterinär så har det kommit fram till att det är en vrickning i kronleden. På tisdag har hon stått inne på boxvila i 5 veckor och det känns så hämskt, jag vill inte ha det såhär. Imorgon har vi en tid hos kliniken, de ska röntga och kolla ultraljud för att se hur det ser ut och för att det inte skulle vara något mer, ex med senan eller en spricka. Jag hoppas på goda besked, återkommer troligtvis imorgon av vad de sa! Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Maja

Fy!! Hoppas det blir bra snart. :(

2012-11-25 @ 22:50:34
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0