Angelina - Barbacka

Igår så blev det ju en uteritt och de blev för det mesta bara skitt. Men lite trav. Paj var pigg och frammåt som vanligt. Min lilla skatt!
Idag så red jag ut barbacka på finigen! Stannade på en volt där det inte var allt för hårt underlag och travade och stälde honom in och ut och det gick så jäkla bra!!! Han är bara för fin just nu! Sen som belöning så fick han galoppera uppför en backe. Så klart han han med att bocka så jag nästan inte höll mig kvar.. Men gud vad han älskade det! Öronen spettsade hela tiden och han snörde med huvet när vinden tog tag i oss. Underbara älskade Pajero. Är så lycklig att du är min :')
 
Imorgon blir det inte Hoppspec för Paj. Blir vila eller en uteritt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0