Angelina - Skadad

Igår skulle jag in till ridhuset och rida Pajero. Men han fick tyvärr panik i transporten när vi svängde ner mot ridhuset. Pappa körde väldigt lugnt men Pajero kunde visst inte stå stilla ändå. Så han trampade av sig sin högra framsko och han hade trampat sönder mina boost och benskydden:( så han hade lyckats trampa sig på vänster bakkota :(
Såret är inte allvarligt men det är ju väldigt onödigt. Hovslagaren kommer på torsdag så han får vila tills dess:)
Så nu kan jag ju verkligen utnyttja att rida Benjamin :) han ska också skos snart och då hade jag tänkt sätta igång honom med:) han har fortfarande sommar skor så de är lite halt för honom. Ska iaf skritta ut på honom idag, kanske blir en liten trav sträcka med :)
Mer uppdate sen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Angelina och Amanda!
Vill bara tipsa om en jätte bra sida, ponnypop.se !
Dom har allt möjligt, träns, schabrak, täcken osv. Produkterna är från England och Tyskland och det är fri frakt. Kvaliten är grym och jag har själv saker därifrån. Det finns såklart stor häst storlekar också.
Kram

2012-11-05 @ 18:50:29
Postat av: Maja

Fin han är !

2012-11-05 @ 20:46:15
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Elise

Hur stor är Benjamin? Är inte han mindre än Vanillin?

Svar: Han är 135, så han är mindre än Vanillin :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-11-06 @ 07:59:36
Postat av: Maja

Den finns på cheval :D

2012-11-13 @ 19:44:19
URL: http://majajonssonn.blogg.se/
Postat av: Maja

Tycker att ni ska uppdatera mer !! :D

2012-11-16 @ 21:19:14
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0