Amanda - 1 oktober

Idag är det 1 oktober och nu känns det på riktigt att det blivit höst. Om dryga månaden kommer troligtvis första snön kommit hit upp till Norrland, den stannar inte kvar men den kommer vilket gör att man verkligen får vinterkänslor. Jag som vill ha sommar och sol!
 
De senaste dagarna har det regnat och varit tråkigt väder hela tiden vilket gör att jag tappar ridsuget. Tvingade mig ut imorse innan skolan en sväng på Pikkan efter bastuträskvägen då jag travade längre sträckor, hon känndes rädd fin idag inte alls lika pigg som hon var igår. Pedro var tanken att rida ikväll, men jag har alldeles för dålig motovation att bege mig ut i regnet. Kan gissa att inte han skulle uppskatta det, så istället ska jag snart gå ut och mocka samt ta in dem för kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Trist med höstväder ! ):

2012-10-01 @ 20:34:54
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: saga

hur är det med den där tjejen som fejkar dig?
tycker det är sjukt fjantigt ;(

2012-10-01 @ 21:11:18
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0