Amanda - Två-årsdagen

För 2 år sedan, klockan 23:48 om jag ska vara exakt kom denna underbara ponny hem till mig. Första gången jag satt på hennes rygg sa det klick, och jag är så glad, så himla glad att jag valde just henne för hon är verkligen en "amandahäst". Hennes sätt att rida och tempramentet är precis så jag vill att min häst ska vara.
 
När hon kom var hon endast 4 år gammal, både hon och jag har utvecklas en hel del tillsammans och vi har även fått se vilken extremt kapacitet hon har! Jag skulle inte bli förvånad om Pikkan i framtiden kommer hoppa de högre klasserna.
 
Tyvärr så har jag ingen fotografering till idag, men i helgen kommer ni förhoppningsvis få lite nya bilder på henne. Men kan bjuda på några bilder från när hon var ny hos mig!
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Man ser fortfarande att det är pikkan, men jädrar vilken skillnad det är på dig! :o

2012-10-02 @ 17:07:16
URL: http://eighthooves.blogg.se
Postat av: Sanna

Oj vad ni har utvecklas inte bara hon även du också !

2012-10-02 @ 17:41:33
Postat av: Klara

Grattis på er, ni är verkligen hur fina som helst & passar så bra tillsammans:D!

2012-10-02 @ 19:41:16
URL: http://klaraaba.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej , måste bara kolla upp det här men på tdb ( Tävlingsdatabasen står det Pecka boo (sTAVA !) född 1999 ?? Är det fel ponny jag läser på elr stämer det ? Jätte fin blogg!

Svar: Det är fel ponny. Hon heter Peek-A-Boo och är född 2006
norrlandsryttare.blogg.se

2012-10-02 @ 21:45:38
URL: http://Nattstad.se/JumpSstarsS
Postat av: Anonym

Gud vilken skillnad

2012-10-03 @ 14:32:13
Postat av: Julia

Hej!

Jag undrar om jag får låna några bilder på Peek-A-Boo och Indian Girl och använda som lufthästar?
Jag har nämligen en lufthästhemsida som jag har lufthästar på och skulle vilja använda några av bilderna på de!

2012-11-10 @ 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0