Angelina - Dressyr

Vet att jag inte har uppdaterat något.. Men har inte haft tid osv.. :)
Men idag så for jag in till ridhuset och red ett dressyr pass. Han gick verkligen fint idag :)!
Tränade mycket på att sälla in och ut i volten och han blev mycket mer följsam i slutet och mycket mer lösgjord i bogen :D.
Börjar verkligen hitta knappanra på honom nu :D!
 
Inga klago mål vet att jag inte rider perfekt... Känns som att jag rider stror häst väldigt dåligt ibland :/ Men mitt självförtoende blir bättre och bättre :D!  Och Paj är ju så fin!♥

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Oj, så duktig du är!
Så fina ni är ihop, ni ser redan så samspelta ut!

2012-10-16 @ 12:56:17
Postat av: Nelly

Det ser jättefint ut! :D Känns annorlunda att se dig på stora Pajero nu haha, jättefina är ni!

2012-10-16 @ 17:41:48
Postat av: Amanda

jag tycker det ser jätte fint ut, ni är så duktiga! :D

2012-10-16 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0