Angelina - Nu är det dax igen

Nu är det dax att ta igen allt och verkligen bröja blogga på allvar!
Jag säljv har haft lite kärleks problem med min pojkvän. Och allt är ordnat nu och vi har bestämt oss för att gå skillda vägar. Trist men det är livets gång helt enkelt :/!
Pajero har varit väldigt fram och tillbaka. Han har börjat på att testa mig lite när vi rider dressyr. Att bråka till det är alltid kul ;) HAHA!
 
Amanda har ju inte bloggar Pga Pikkan:/ hon har ju varit ofräch i sitt högra bakben som nu verkar bli mycket bättre :D1 Hon får skriva mer om det senare :)!
 
Men ni alla vet ju hur livet är. Ibland kan allt bara vara perfekt och inget mista fel. Sen kan allt bara rasa samman och man vet inte vilken väg man ska ta. Då måste man sätta sig ner själv och tänka igenom allt. För man kan bara betsämma hur man vill ha sakerna själv. Egen viljan är det starkaste!
 
Kan ju lägga ut det 2 senaste filmerna på min underbara häst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0