Angelina - Regn

Nu måste jag säga att jag är grymt less på allt äckligt regn. Men det stoppar inte mig från att rida ändå men man blir inte lika taggad.. Men iaf så red jag ut igår i det dystra vädret. Paj var lite små trött igår. Tror att intervallträningen gjorde susen så det blev mest skritt av gårdagens pass :)! Men idag ska han få bli igenom körd på dressyrbanan :D! 
 
Innan jag ska hem idag efterskolan så ska jag kika in på Royal (hästaffär) ska köpa broddar så jag kan brodda paj nu innan det blir snö.. Dom vanar nämligen för snö efterhelgen här uppe i norr :( Hatar att bo här men samtidigt älskar jag det (A) :D Nåja nu ska jag ut å ge pollarna vatten sen åka till skolan. Jag hade sovmorgon idag :D!
 
Allt känns så overkligt men fan... det är det inte. Min älskade vän, ingen kommer någonsin ta din plats..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0