Amanda - Framtiden

Har fått en fråga hur jag kommer göra i framtiden med hästar, ifall jag ska sälja mina ponnyer, köpa stor häst eller hur jag kommer göra och det vet jag inte ens själv.
 
Jag har väldigt många tankar kring detta men jag kan inte bestämma hur jag vill göra och bara tanken av att sälja någon av mina älsklingar gör väldigt ont. Men det är klart jag vill ge någon annan chansen att ha lika kul som jag haft med dem och dessutom att de får fortsätta komma ut och träna och tävla. Men samtidigt vill jag ha kvar dem, hos Pikkan iallafall finns det extremt mycket mer kapacitet att ta ut och hon har många år framför sig.
 
Om jag ska skaffa stor häst vet jag inte heller, det skulle vara kul men jag har höga krav på min häst och den känns svår att hitta i normal prisklass. Men det är klart jag kommer kika lite på även stora hästar men jag ska verkligen vara noga med att hitta en häst som passar mig bra. Dock har jag inte bestämt mig om jag vill satsa på en dressyr eller hopphäst ännu, men som sagt jag ska ta den tiden jag behöver innan jag bestämt mig för något.
 
Ibland får jag även tanken att köpa en ungponny igen och utbilda vidare då jag tycker det är jättekul det jobbet jag har fått göra med Pikkan. En liten söt B-ponny skulle jag vilja ha som utbildningsprojekt :$
 
Men nu vet ni, ingenting är bestämt och vi får helt enkelt se hur det blir :)
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

du skulle nog nästan kunna göra ett levande på att rida till som ponnys, du är så otroligt duktig!

2012-09-26 @ 20:18:09
Postat av: matilda

så fin bild!

2012-09-26 @ 23:07:27
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0