amanda-idag

Idag eller imorse hann jag med en hel del! (alltså innan skolan, åkte iväg med bussen som gick 10:30)
· Utfodrat hästarna och släppt ut dem i hagen
· Mockat och spoat stallet
· Uteritt på Pikkan i ca 45 minuter
· Anmält mig till 4 hoppträningar för Lotta Sjöberg (fd Schultz)
· Kort prommenad med vovven
 
Tycker jag hann med en hel del innan skolan fakiskt vilket är jätteskönt när man kommer hem och har knappt någonting alls att göra utan bara ta det lugnt. Så kan säga att min kväll har varit väldigt lugn det ända jag gjort är nog att övningsköra en sväng :)
 
Pedro har tappat en sko, vi får se när hovslagaren kommer men fram tills dess kommer han få vila.

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter skönt med en lugn kväll. :)

2012-09-08 @ 17:27:10
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0