Amanda - Tävlingsresultat

Blev en lyckad dag för mig och Pedro idag!
 
LB:1 - Blev en lång framridning, alldeles för lång så vi for ut en sväng efter vägen och tränade lite tempoväxlingar precis som igår, annars tränade vi även på banan med tempoväxlingar så han skulle komma igång bättre.
Inne på banan tappade han lite energi men höll sig ändå riktigt trevlig, han känndes lätt att rida och väldigt possitiv, (som vanligt hahah) Slutade med drygt 68% och vinst!
 
LA:1 - Lite segare på framridningen och även inne på banan. Efter en hel dag är både han och jag trötta men tyckte han var väldigt duktig ändå. Fick inte riktigt samma känsla men han var helt klart riktigt fin ändå. Drygt 65% fick vi i denna klassen och även vinst där!
 
Jag är jättenöjd, känns att vi kommit tillbaka nu igen efter att det gått lite fram och tillbaka! Han är så fin min snygging:')
 
Foto: Michelle Wik

Kommentarer
Postat av: Sanna

Superfina! Grattis!

2012-09-23 @ 20:07:52
Postat av: Kajsa

Grattis!!:D

2012-09-23 @ 22:28:35
URL: http://kajsens.blogg.se
Postat av: Anonym

Han är så grymt snygg :D

2012-09-25 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0