amanda-tävlingsresultat

Trots att vi inte bloggar just nu så tänker jag ändå berätta och skriva om tävlingen i helgen.
 
Åkte till Luleå i lördags och hoppade en LC och en LB. Underlaget var inte alls bra så i LC vågade jag inte rida henne i det tempot jag skulle behövt. Men iallafall så nollade vi grunden och i omhoppningen tjurade hon ihop i en sväng och stannade och sparkade lite, men tryckte bara på henne sedan hoppade hon. Fick dock 4 fel där men räckte ändå till en fjärdeplacering.
 
I LB hade de sladdat banan och det känndes lite bättre och hon var så extremt fin, hoppade  jättefina språng och var lagomt taggad. Tyvärr petade hon ner hinder nummer 3, men det får jag skylla mig själv då det blev en väldigt dålig väg, men himlar så fin hon var för det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt ! :)

2012-09-17 @ 09:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0