Amanda - skritt, skritt och åter skritt

I förrgår fick Pikkan en vilodag, igår blev det ut och skritta, idag ska hon skrittas, imorgon ska hon skrittas och på söndag ska hon skrittas. Lite drygt att varje dag skriva ett skrittinlägg så därav väljer jag rätt ofta att hoppa över det. Så er som inte tror att jag skrittar henne, det gör jag. Nästan varje dag. Ca 1 vilodag i veckan får hon.
 
Vissa dagar är hon världens ängel och bryr sig inte om någinting alls utan bara snäll som en solstråle, men vissa dagar så är hon en tickande bomb som bara väntar på att få explodera. Dessa dagar känns det lite jobbigare att få sig ut eftersom jag helst ska skritta på hårt underlag och på landsväg, och då passar hon på att bli rädd för varje bil hon träffar, skvättig och väntar bara på att få börja trava eller galoppera, har dessutom väldigt svårt att skritta utan bara trippar fram. Det hon skulle behöva just nu är massa galoppträning och få springa av sig, men det får hon icket. Bara att hålla sig till skritten;)
 
Haha denna busblick går hon runt med varje dag!

Kommentarer
Postat av: matilda

Aw så söt häst :D

2013-04-06 @ 18:05:43
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0