Angelina - Lovar för mycket

Haha ja allt blir inte alltid som man har tänkt xD! Bilderna kommer nog inte föränn ikväll eller imorgon får se vad jag hinner. Igår blev det film kväll hemma hos min bror. Hans flickvän hjälpte mig att färgahåret och sen blev det handla sen film. kom hem kl 1 inatt.
 
Imorse steg jag upp kl 09:10 och pluggade teori (till körkort) i 50 min. Sen åt jag frukost och sen for jag till Pajero. Mockade först klart i stallet och sopade sen gick jag ut i hagen och mockade 3 mega fulla och skit tunga lass skit i skottkärran. Omg vad slut jag känner mig nu.
 Men hade så bra med sälskap tog med mig Vilda sen så var ju Pajero i hagen med. :)
 
Bilder från idag :)
 
Just nu inväntar jag min kompis Ebba. Vi ska iväg på ridhuset med Pajero och hoppa hade vi tänkt. Får se om jag får träffa Agnes och fina Vannis med :D!
 
Mer uppdatering sen! 

Kommentarer
Postat av: Erica

så duktig du är ;)

2013-04-07 @ 12:38:25
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0