Amanda - Några saker ni kanske inte visste

Några saker ni kanske inte visste..
  • Jag har svårt att bestämma mig om jag vill satsa på dressyren eller hoppningen.
  • När jag fick Gia hade jag lite problem med henne eftersom jag tyckte hon var för stark.
  • Första gången vi skulle lasta Pikkan tog 2,5 timme och vi hade fortfarande inte fått in henne i transporten. Tränade sedan med henne varje dag i 5 dagar och efter det lastar hon sig själv.
  • Pikkan började krubbita på en tävling och har sedan dess fortsatt med det.
  • Min första ponny hette Fruttis, hon var 118 cm och även hon var en skäck. Ägde henne i nästan 6 år och nu står hon hos en familj i Piteå.
  • Gia har 115 på täcken.
  • Under åren vi hade Pedro har han aldrig varit halt och gick igenom besiktningen utan anmärkning trots sina 17 år och fick beröm för sina fina ben.
  • Jag har inte hoppat sedan Pikkan vrickade sig, alltså drygt 3 månader.
  • Ibland funderar jag på att sluta med hästar men samtidigt vet jag att jag inte skulle kunna klara mig utan. (det är dock bara vid sånna här tillfällen med skadade hästar osv. När hästarna är igång och man får träna/tävla har jag inte alls en tanke på att sluta)
  • När jag skulle välja gymnasium var jag sugen att gå på strömsholm eller flyinge men ville inte flytta hemifrån så det blev inget med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0