Angelina - Dag1

Dagens kurs var superbra!
Tyvärr så laggar moviemaker väldigt mycket så jag orkar inte bråka med film ikv :(
Idag hade vi lydnads övningar och Pajero tyckte det vars usch och blä jobbigt. Men i slutet så var han verkligen super duktig. Lyssnade på minsta lilla halvhalt och gick även fram till handen :)
Så taggar morgondagen såååå mycket :'D
 
Lotta tyckte att han fått en mycket snyggare kropp nu, han ser mer sportig ut!
Åh så glad jag blev när hon sa det :'D
 
Har även varit med min vän Loisa idag! Fick testa rida hennes häst Chania. Mycket trevligt dressyr sto. Verkligen min typ av häst! :) Bilder på det kommer nog senare någondag :D!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0