Angelina - Dagens planer

Just nu är jag i bureå (hos min pojkvän) så ska fara hem kl 11:45 till stan sen hämtar mamma mig i stan så jag kan komma mig hem till kusmark. När jag har kommit hem ska jag stanna tvärt hos Erica och mocka Pajs box och göra lite Hö säckar.
Hem äta och bara ta det lugnt till typ 7 sen ska jag fara in med Pajero till ridhuset och ha lite hoppning hade jag tänkt. Så typ så ser min dag ut :D

Nu till helgen är det Lotta träning igen :D! Så ska lägga upp ett veckoshema för Paj imorgon eller idag. Har iaf börjat klura ut hur jag ska göra:)

Ha en bra dag alla! Tror de kommer mer inlägg sen!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Varför har Paj boots i boxen ?

2013-02-04 @ 16:12:11
URL: http://Nattstad.se/JumpSstarsS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0