Angelina - Hoppningen

Igår så hoppade ju jag på ridhuset och tycker vell att det gick hyffsat bra. Erica tyckte jag hade så långa läder när jag hoppade så jag kortade dom 2 hål och jag tyckte det blev kanska svårt att hålla balansen då. Men det är bara att träna och se. Kunde då iaf inte få sämre balans xD!
 
Men iaf så hoppade vi först studs sen 4 galoppspårng till ett räcke. Sedan så hoppade vi en 3 kombination med 1 räcke och 2 oxrar. Allt gick igentligen bra men jag kände att när jag inte hade så bra balans så blev jag lite rädd... hoppade 120 men det kändes som 160.... Men hoppas jag inte blir feg nu till helgen då det är Lotta träning.
 
Vecko shemat kommer upp senare!
SÅÅÅÅ snyggt vill haaaa :(

Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

Jag har det schabraket och kan inte göra annat än hålla med, såååå snyggt!

Svar: jaaa :(
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-05 @ 09:16:01
URL: http://justjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0