Angelina - körskolan dödar mig

Ojoj körskolan tar verkligen på ens krafter. Man blir verkligen helt slut efter varje lektion eller körlektion. Det är så mycket man ska få in i hjärnan och så. Men känner att jag verkligen börjar ha ett hum på hur allt är och fungerar.

Idag så mockade jag åt Pajero på morgon eftersom jag hade sovmorgon. Sen så har snälla Hannah Mattsson ridit Pajero åt mig idag. Gud så snäll hon är som stället upp då jag inte hinner! Tack för att du finns Hannah!

I övrigt så hinner jag inte lägga in övningen idag eftersom jag kommer till Hampus kl 21:00 och då vill jag nog bara duscha och mysa sen sova. Men är faktisk ledig imorgon från skolan :D!

Aja vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken fin bild!!

2013-02-28 @ 21:20:22
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna Ruth

Du kommer klara körkortet galant . :) bara ta de lugnt och försök att få övningsköra mycket hemma.

2013-02-28 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0