Angelina - Måndag

Ja i dag är det en ny vecka med nya möjligheter. I veckan så har jag iaf 2 st körlektioner och en teori lektion på körskolan.. Men hoppas på att hinna med att rida också.. Hatar att alla saker kommer imellan :( Plus att jag har en liten pojkvän som jag också vill hinna umgås med ju!
Men på fredag så får jag äntligen sportlov!
 
Idag blir det iaf skritt igen efter min körletion som är kl 4. Kommer säkret att ta en liten trav också. Men aja ska iaf pussla om honom ordentligt min lilla gulle gubbe :D!
 
Men uppdaderar mer senare ikväll om jag hinner!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har följt din blogg ett tag och tycker den är jätte bra!:)
Kolla in min?:) nattstad.se/Jasminejohansson skriv gärna vad du tycker om den!:)

2013-02-25 @ 19:34:56
URL: http://nattstad.se/Jasminejohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0