Angelina - Sovmorgon

 
Jippi hann rida idag!
Jag red Pajero i morse eftersom jag hade sovmorgon till 12:00. Red ett pass på Ericas bana och tog hacket eftersom jag inte tänker rida på bett tills på måndag. Då kommer veterinären och kollar upp han i munnen och ger han vaccsinationsspruta. Så han kommer att få vila måndag,tisdag,onsdag nästa vecka så inget händer när han är ny vaccsinerad.
Imorgon blir det nog ut och galoppera med gramanen. Så han får ta i lite. Och bygga på med muskler på banbenen.
Känner mig taggad till våren mer när vi ska börja tävla :D!
Igår så hade jag Risk1 an och då var jag på körskokan i 3 timmar... Idag har jag en teori kurs som kommer ta 2½ timme så kommer inte hinna uppdatera ikväll.. Plus att det är alla <3 dag :( Så hinner nog inte pussa på min pojkvän heller :(
 
Men kanske kommer upp mer inlägg idag. Får hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0