Amanda - Årsrumé 2012

JANUARI
• Både Pikkan och Pedro gick jättebra och vi tränade en hel del.
• 14 Januari firade jag och Gia 3 år och den 31 Januari firade vi två år med Pedro.
 
 
FEBRUARI
• Jag invigde mitt nya gröna lamicellschabrak och scapahuvan på Pikkan,
• Hoppade 120 för första gången med henne.
 
 
MARS
• Årets första tävling. Hoppning med Pikkan i Luleå!
• Tränade vidare med Pikkan och Pedro.
• Gjorde en liten makeover på en smutsig Gia.
• Tävling på Skellefteå Ridklubb, debuterade LB och nollade.
 
 
APRIL
• Hopptränade för Erik Berggren och hoppade bana på 110 med Pikkan för första gången.
 
 
MAJ
• Pedros första tävling under 2012, hemmaplan och vann LB:1 och LA:1
• Pikkan tävlade också då, LB:1 där hon kom 3:a och LA:1 gick inte alls bra.
• Åker på meeting i Vännäs med Pikkan, debuterar LA och Pikkan hoppar 150 istället för 110;)
• Hemmaplan tävling, LC och LB. Pikkans första LB med avd A och 2 placering.
 
 
JUNI
• Åker till Cypern så hästarna får sig lite semester
• Tävlar Pedro i Sandgärdan, 2 placering i LA:1
 
 
JULI
• Träning, träning, träning. Hoppar Pikkan för Erica Sjöström.
• Tävlar i Piteå, även vår andra LA. Tävlar i Vindeln, 2 placering LC.
 
 
AUGUSTI
• En lugn månad
 
 
September
• Pikkan får 2 veckors vila, fortar även mysbilder.
• Pedro tävlar på KDRF LB och LA, vinst i båda.
 
 
OKTOBER
• Jag och Pedro tävlar DM för västerbotten, och kom på en tredjeplacering.
• Pikkan får sin vrickning i kronleden..
 
 
NOVEMBER
• Tråkig månad, känner mig less. Pikkan får åka till kliniken på röntgen och ultraljud.
 
 
DECEMBER
• Pedro åker till sitt nya hem hos Saga.
• Fotar julbilder med Gia.
• Får hem en liten ponny vid namn Little Dun som ska stå hos mig på obestämd tid.
• Pikkan fortfarande halt.
 

Kommentarer
Postat av: Lilli:D

Är Gia fortfarande halt? hur länge i så fall?:)

2013-01-02 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0