Amanda - Elaka kommentarer?

Här i internetvärlden och speciellt i hästvärlden känns det som om de elaka och avundsjuka kommentarerna kastas hit och dit. Och nästintill alltid är kommentarerna anonyma, och varför tror ni det är de? Jo för att någon är så enormt avundsjuk på dig, någon vill få dig må dåligt. Vill man säga något utan att trycka ner någon eller starta en diskution så skriver man ut sitt namn och en adress. Men alla fortsätter med dessa (ursäkta språket) satans onödiga kommentarer. Och det är något som alltid kommer finnas kvar så varför ska vi ta illa upp? Det är svårt att låta bli, men tänk istället possitivt. Det är någon som är så avundsjuk så den måste tycka ner någon för att må bättre själv. Det roliga är också att man får elaka kommentarer på något man själv kan tycka är bra! Det var länge sedan jag fick en dum kommentar, men jag har exempelvis fått "Varför ska du hoppa så högt med din unghäst, LA är ju alldeles för högt du kommer bara förstöra henne" Och en sådan kommentar skrattar jag åt. Pikkan har grym kapacitet så varför inte ta vara på den? LA är högt, men en 6 årig ponny (som hon var då) får tävla upp till MSV A om den nu kvalat dit. Skulle Pikkan inte vara redo för en LA så skulle jag inte starta det men nu är hon det. 
 
Jag vet att det är svårt, men försök skita i alla onödiga kommentarer, i slutändan kommer ni skratta åt dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller dock inte med om att det beror på avundsjuka, folk kan tycka illa om en utan att vara avundsjuka. Alla tycker inte om alla helt enkelt :P

Svar: Men varför ska man då kommentera anonymt? just som du gör nu. Det beror på att man är rädd och inte vågar ta en diskution :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-29 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0