Amanda - Härliga söndag

Idag har det varit en perfekt söndag, soligt och bara några grader kallt! 
 
Dun har som jag nämt tidigare skött sig kanonbra! Vi for ut en lång och mysig uteritt och han var riktigt trevlig ridmässigt och tjurade ingenting. Träffade dessutom nya hästar utan större reaktion!
 
Har även goda nyheter om Pikkan. Longerade henne idag och idag haltade hon ingenting alls. Inte det minsta kunde jag ana hälta,hon var dessutom riktigt busig. Ville gärna studsa och hoppa en hel del men fick henne efter en stund avslappnad och hon travade på i ett friskt och bra temop. Ska kolla henne om någon dag igen, ser jag inget då heller tänker vi åka in till ridhuset för att prova rida henne. (Känns säkrast att vara inom fyra väggar när jag ska upp på hennes rygg för första gången på ungifär 3 månader)
 
Under den här tiden så var hon fullt igång och så snygg i kroppen. Just nu har hon ju tappat den hel del, men såsmångingom ska vi vara där igen!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud såå kul!! :D

2013-01-20 @ 20:26:46
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad roligt med Pikkan!

2013-01-20 @ 23:20:51
URL: http://olinlundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0