Angelina - Avslöjar min hemlighet!

Hemligheter är barabappabamm!!! Är att jag ska flytta Oajero till ett nytt stall den 1 Februari! Mitt liv kommer att bli helt annars och både jag och Pajero kommer få mycket nytta av detta. Jag ska flytta till Erica Sjöströms stall. DÄr kommer jag kunna lära mig så mycket av Erica. Erica har tävlat en av sina hästar ända upp till 150 hoppning och är en mycket rutinerad ryttare. Hon har sjukt bra övningar som hon brukar hoppa och nu kommer jag kunna hänga med henne då hon ska in till ridhuset och hoppa. Så är det ju plus i kanten att Hannah Mattsson står i samma stall så jag kommer kunna rida ut med hon och Lisel väldigt ofta! Plus att vi kommer kunna fota varandra ofta :D!!!!
Känner mig så otroligt taggad på denna sommar just nu!
Så nu vet ni vad min hemlis var :D!
 
Bild på Erica och Maggan :)!

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

blir verkligen jätte kul:D:D:D

Svar: Oja :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-20 @ 16:24:10
URL: http://teamha.blogg.se
Postat av: sandra

Åh gud så roligt! Tror du kommer lära dig massor :D

2013-01-20 @ 22:14:53
URL: http://sandraledin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0