Angelina - de senaste daganra

Igår så for vi in till ridhuset och hoppade studs. Red på hacket och jag tyckte han funkade riktigt bra på det ändå. Kommer ju åt honom mer med bett men det funkade helt OK men hacket. 
Hoppade en studsserie på 4 hinder. Men började fört med att ha kavaletti bommar så han fick värma upp ordentligt. Sen körde vi på med studs ett tag sen i slutet hoppade jag en kombinaton 2ggr på bara typ 60cm :) Sjukt kul kan jag säga att de var!
 
Idag for jag och Hampus ut och gick med min hund och Pajero. Jag tänkte att Paj skulle få en lugn dag idag eftersom han fick kämpa rätt så hårt igår då vi hoppade studsen :D. Vi var ute ca. 50-60 min. Duktiga vi är!
 
Mer om årsresumen kommer inom kort! Och även dessa bilder!

Kommentarer
Postat av: Fluffponnys - Johanna

Heej! Jag tycker verkligen om er blogg och ni matchar outfits jättesnyggt. Kan ni inte göra ett inlägg på färger ni tycker passar till de olika hästfärgerna - typ svart, brun, fux, skäck osv? :)

2013-01-02 @ 17:36:32
URL: http://Www.fluffponnys.blogg.se
Postat av: Maja

Jätte fin bild !! :)

2013-01-02 @ 23:46:15
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0