Angelina - Långritt

Idag så red jag i 1½ timme :O! Shit vad länge det blev. For en runda jag bara brukar rida då och då på sommaren när man har mycket tid och jo jag kan säga att idag blev det då en väldigt ordentlig uteritt! Pajero var väldigt spännd i börjar försökte till och med vända hem 1 gång. Inte likt honom men antar att han var väldigt spännd eftersom det var längesen jag red ut i ljuset. 
 
galopperade ganska mycket men han var då inte trött ändå när vi kom hem. Konstigt.. han brukar ju bli trött så fort man landar på ridhuset ;)!
 
Sedan så har jag fortsatt att smörja all min utrustning och ska även tvätta bensnydd, benlidor, täcken ja allt ska vara rent tills på fredag då jag flyttar Pajero! 
Saknar fin ponnyn :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0