Angelina - Lottaträning dag 1

Idag på träningen hade vi en superbra övning som jag kommer träna på själv när jag ska ha nån typ av lösgörnade och lydnads övning. Vi hoppade även utan stigbyglar. Shit så sjukt jobbigt det var. Asså mina ben sa bara nej! Helt sjukt så jobbigt det var att sitta utan stigbygalar och hoppa. Men kul var det! Kommer kännas i benen och magen imorgon tror jag!
Pajero var så himla stakt i början och Lotta sa att jag skulle vara med bestämd med honom och verkligen ta tillbaka honom ordentligt så att han skulle börja lyssna på mina halvhalter och hjälper. Så ett tag där så tog jag i honom ordentligt. Och sen så behövde jag typ bara sitta tillbaka i saeln och han tog alla hjälper och alla halvhaler utan problem! Åh så kul!!!!
Han har ju verkligen bara flängt runt med mig den seaste tiden och jag har inte vågat rikgigt att ta tillbaka honom. Men nu jävlar! Nu hände det nånting!
Är väldigt nöjd med dagen. Pajero var väldigt svettig men kändes inte alls trött i slutet.. Snarare piggare än i början på passet!
 
Så fort vi kom hem så helrakade jag Pajero. Så nu är han naken på rumpan också! Är så sjukt taggad på imorgon, detta kommer bli så sjukt kul :'D
Två bilder från idag !
 
Komihåg att efter helgen ska jag avslöja min hemlighet vad som kommer förändra min framtid ;)
Det inlägget kommer nog imorgon ska ni se ;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0