Angelina - Roligt

 
Igår så for jag ut och red på Pajero. Betydligt luganre kille än på länge måste jag säga. Han var hur lugn och snäll som helst. Han brukar ju tycka det är kul att rejsa lite för mycket men igår var han alldeles lagom. Kändes skönt för mig.
Jag tror att på vinter blir hästarna lite piggare eftersom att det är kallt ute. Dom vill nog hålla igång kroppen så den blir varm därför är som mer på på vintern och vill bara springa. Jag upplevde detta väldigt starkt då jag hade Vanillin. På vinyter var hon helt galen. Men på sommaren var hon mycket lugnare. Hon var alltid pigg och så men inte så att hon höll på att dö så pigg hon var. Vinter tid är pollarna mer taggade!
 
Har inga nya bilder så får bli från arkivet som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0